Een tekst moet passen, zowel bij de lezer en bij de opdrachtgever. En geschikt zijn voor het medium, online of in print. Bijwoordbeeld schrijft boeiende teksten die informeren, activeren en prettig lezen. Copywriting of niet-commerciëel schrijfwerk, Bijwoordbeeld is van alle markten thuis.
Een kleine greep uit het assortiment: Copywriting: commerciële teksten voor brochures, nieuwsbrieven, corporate magazines, reclame, marketing. Zakelijke teksten: brieven, jaarverslagen, offertes. Webteksten: SEO, maar vooral ook leesvriendelijk. Reportages en interviews: voor journalistieke producties, vakbladen en corporate magazines. Redactie: Proofreading, grondige tekstuele controle van uw teksten. Een goede tekst komt tot stand door samen te werken met de opdrachtgever. Daarom stel ik u alvast de vraag: wat wilt u bereiken? Wellicht een lastige vraag, maar ik help graag met meedenken. Neem daarvoor gerust eens contact op. Op die manier kunnen we gericht te werk gaan en een effectieve tekst op schrift stellen.